loading...
.....به عشق تو فقط زنده ام
hana بازدید : 7 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

 

چند روزی بود که دیگر میلی به زندگی کردن نداشتم


اما با آمدنش مرا عاشق تراز قبل کرده است


تازه میفهمم که عشق چقدر شیرین است اگر عاشق واقعی داشته باشی


من تمام زندگی ام را مدیون او هستم که به داد این دل زخمی رسید


باخود عهد بسته ام اگر روزی نخواست مرا تنهاییش نذارم او را


انقدر دوستش دارم که یه لحظه نبودنش را با عکس هایش سپری میکنم


تو کیستی که عاشق کردی مرا اینگونه مرا....



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دوست داشتن شیرین است.اگر کسی لیاقت آنرا داشته باشد. سلام دوستای عزیزم خوش اومدید امیدوارم دل نوشته های من به دردتون بخوره و استفاده کنید.بازم بهمون سر بزنید.دوستون دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 129
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن عنوان وب

    دریافت کد ابزار آنلاین
    ابزار پرش به بالا

    ابزار وبلاگ