loading...
.....به عشق تو فقط زنده ام
hana بازدید : 7 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

تازه میفهمم عشق واقعی چیست

عشق یعنی تورا برای هوس های شبانه اش نخواهد

برای گذراندن وقت هایش با تو نباشد

عشق واقعی یعنی تو،تویی که مرا از خواب بیدار کردی

تویی که راه ورسم درست عاشقی را به من آموختی

با آمدنت هاله ای از جنس امید بر قلبم افروختی

گاهی وقت ها آنقدر از نبودنت عذاب میکشم که

خیالت هم پیش من خجالت می کشد

اما امیدم را از دست نخواهم داد زیرا من همچون

تویی دارم که هیچ کسی مانند تورا ندارد

به امید روزهایی که من وتو کنار همدیگر ما شویم

به امید این روز قشنگ هرشب برایت دعا میکنم

دعایی از جنس عشق و امید


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دوست داشتن شیرین است.اگر کسی لیاقت آنرا داشته باشد. سلام دوستای عزیزم خوش اومدید امیدوارم دل نوشته های من به دردتون بخوره و استفاده کنید.بازم بهمون سر بزنید.دوستون دارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 134
  • کدهای اختصاصی

    کد متحرک کردن عنوان وب

    دریافت کد ابزار آنلاین
    ابزار پرش به بالا

    ابزار وبلاگ